Zij begeleiden mensen met een verstandelijke beperking en willen dat onze cliƫnten mede dankzij ons werk gelukkig kunnen zijn. En het beste uit zichzelf kunnen halen. Zij doen ons werk vanuit een christelijke visie. Met hart en ziel, elke dag weer. En met verantwoordelijkheidsbesef, passie, aandacht en professionaliteit.
Bekijk bijgaand filmpje: http://www.philadelphia.nl/Ervaringsverhalen/Het-beste-uit-jezelf om te zien hoe cliƫnten van Philadelphia het beste uit zichzelf halen.
Omdat de dagelijkse routine werkzaamheden in onze aanleunwoningen, niet altijd risicoloos zijn hebben we er voor gekozen om op zoek te gaan naar een mobiel alarmeringssysteem. Het laatste voorbeeld waarbij een van onze medewerkers de uitgang werd verboden, vonden we het welletjes. Het heeft bija 35 minuten geduurt voordat een andere collega wist wat er aan de hand was en voor de situatie eindelijk onder controle was.
Ondanks dat het een beetje bij ons werk hoort, zijn we elke keer weer blij dat alles in rust in regelmaat is. Sinds we de dienstverlening van Wuzzi Alert gebruiken zijn de medewerkers weer zelfverzekerder geworden en voelen ze zich weer veilig.
Met 1 druk op de knop staan onze medewerkers in contact met een 24/7 meldkamer, die op afstand de situatie inschat en op ons aangeven de vestiging of manager belt.
Mocht de situatie echt ernstig zijn, dan worden direct de hulpdiensten ingeschakeld.
Kijk voor meer informatie op www.wuzzialert.com/medewerkerveiligheid
Geen opmerkingen:
Een reactie posten